AnimeWeekend WinterFall'23

DnD House RPG žaidimai

Šeštadienį, gruodžio 2d.

11:30 – 14:30

Giltinės šventykla

Dungeos & Dragons One-shot

Llyno žmonės yra žinomi savo pasišventimu Giltinės kultui. Pačios gražiausios ir geriausios šventyklos yra randamos būtent šiame regione. Keliaujant pro vieną iš Llyno rajono kaimelių jūsų ausis pasiekia kalbos, jog netoliese esančioje Giltinės šventykloje vyksta neramumai. Nei viena iš šventikių jau kurį laiką nepasirodė kaime. Kaimo žmonės bijo artintis prie šventyklos, tad prašo jūsų, mieli nuotykių ieškotojai, patikrinti kas ten vyksta. Ką ten rasite, tik vieni dievai težino…

N16

DM: Inesa

Veikėjų lygis: 4

Trukmė: +/- 3 valandos

11:30 – 14:30

Deividas, Deividas ir jūs

Dungeos & Dragons One-shot

Jūs grupelė nuotykių ieškotojų jau kurį laiką įdarbinti diplomato Deivido palydai, o jūsų kelionės tikslas buvo Elfų Šviesulio karalystė. Su juo prieš kelis mėnesius susitikot viename iš sostinės barų ir taip jis jus įdarbino.

Misija buvo sėkminga! Nors ir su iššūkiais, tačiau jūs saugiai nukeliavot į tikslą. Po ilgu derybų ir aptarimu, Deividas pareiškė kad metas grįžti ir pranešti karaliui džiugias naujienas!

Kas laukia herojų grįžtant, ir ar būs kelione namo tokia pati sėkminga?!

N16

DM: Aleksandr

Veikėjų lygis: 4

Trukmė: +/- 2 valandos

15:00 – 18:00

Pamestos mintys

Cairn

Jei pamestas mintis galima būtų surasti, kur eitum jų ieškoti? Ką sutiktum pakeliui? Ko reikėtų saugotis?

Visiems nuotykių ieškotojams bent kartą savo kelionėse teko girdėti tokį prietarą: pamiršai ką norėjai sakyti – vadinasi norėjai apgauti. Visi taip pat žino, kad tokių frazių prie Prietarų karaliaus geriau neminėti. O ką daryti, jei Puikybės karalius netyčia taip leptelėjo kasmetinio šių dviejų karalysčių susitikimo metu?

 

Prietarų karalius kaip mat įtaria klastą, o Puikybės karalius net nežada atsiprašyti ar pasiteisinti. Abu karaliai vis gi nutarė, kad kreipsis į jus nuotykių ieškotojai, kad iš Sąmonės plotmės parneštumėte pamestą Puikybės karaliaus mintį.

Cairn – sistema apie nepereinamus miškus, baisius padarus, keliones ir turtus. Ši sistema apsuka D20 kauliuko veikimą, o veikėjo gebėjimus daugiausiai nusako jo turimą įranga. 

Prieš leisdamiesi į nuotykį pasikalbėsime apie sistemą, pasiaiškinsime taisykles ir išsiridensim veikėjus.

N16

Warden (GM): Viktorija

Trukmė: +/- 3 valandos

15:00 – 18:00

Tieflingų sapnai

Dungeos & Dragons One-shot

Pameni seną pasaką, kurią tau prieš miegą sekdavo senelė? Apie Tieflingus išdaigininkus, kurie krėsdavo išdaigas miestelio žmonėms? Kurie padėjo savo galvas dėl miestelio gerovės. Miestelį vėl užklupo negandos, o su jomis pabudo ir senoji pasaka apie išdaigininkus tieflingus, tačiau šįsyk pasaka atsisuko prieš tavo numylėtą Teros miestą. Kas iš tikrųjų nutiko Tieflingams ir kodėl jų neramios sielos sugrįžo keršyti miesteliui už savo likimą?

N16

DM: Vaida (Blogis)

Veikėjų lygis: 4

Trukmė: +/- 3 valandos

18:30 – 21:30

Praeities Gūsis

Avatar Legends RPG

Prieš Šimtametį Karą Oro tauta turėjo turtingą kultūrą bei unikalias tradicijas, paremtas didžia pagarba dvasioms. Deja nemaža dalis šios kultūros buvo prarasta karo metu, kartu su tautos žmonėmis.

Neseniai atsitiktinai buvo atrasti senoviniai Oro tautos ritiniai, kuriuose sukauptos žinios – neįkainojamos. Žinoma, visuomet atsiras žmonių, bandančių tą kainą atrasti ir pasipelnyti. Jūs užtat suprantate, kad žinios apie šią nykstančią tautą priklauso jei ne visam pasauliui, tai paskutiniam gyvam tautos atstovui Angui. Ar pavyks jums išlupti šį kultūrinį palikimą iš komercinių nagų?

N16

GM: Ūla

Trukmė: +/- 3 valandos

18:30 – 21:30

Dovanų vagis

Dungeos & Dragons One-shot

Ledasnapis – nedidelis kaimelis, įsikūręs atšiauriausioje žemyno vietoje, tačiau taip pat mielai pasitinkantis keliautojus šiltu priėmimu, bei savo unikalia ir gražia istorija. Tai legenda kai vieną dieną prie ledo sienos, kuri dabar yra kaimelio pagrindinis gynybinis darinys, motina atvyko su dar lopšyje esančiais vaikais ieškoti prieglobsčio nuo šalčio. Desperatiškai ieškodama pagalbos ji pradėjo melstis tikėdamasi dvasių malonės, na jei nebūtų jos sulaukus jie tikrai būtų mirtinai sušalę. Tačiau Šarmaplunksnis Senis išgirdo maldą ir nusileidęs pelėdos pavidalu, dydžio sulyg namu, akimis mėlynomis lyg kristalai ir ilga iš plunksnų sudaryta barzda, apdovanojo motiną maistu, šiltais drabužiais bei antklodėmis ir gausybe medienos. Bėgant laikui, vaikai užaugo ir toje vietoje išdrožė pelėdos totemą bei įkūrė kaimą jo garbei.

 

Nuo to laiko kiekvienais metais, būtent tą lemtingą dieną, Šarmaplunksnio Senio patikėtiniai nusileidžia į kaimelį apdovanodami gyventojus įvairiomis dovanomis, žinoma, tik tada kai patys sulaukdavo dovanėlės. Tačiau nuojauta kužda, jog šie metai bus keistai kitokie.

Vieni iš jūsų į šį kaimą atkeliavote pasigrožėti švente, kiti galbūt užaugote tarp vietinių, tačiau aišku viena, jog čia jūsų gyvenimas pasikeis kita linkme.

N16

DM: Benka

Veikėjų lygis: 4

Trukmė: +/- 3 valandos

Kontaktai

Paspaudus „Sutinku” jūs sutinkate, kad Jūsų įrenginyje būtų saugomi slapukai, kurie užtikrina sklandų puslapio veikimą, bei analizuoja jo veiklą.

Plačiau apie slapukus skaitykite galite paskaityti čia