Nuo 18:00 iki 21:00 vyks įvairūs stalo žaidimai, į kuriuos registracijos nereikia. Kviečiame atvykti pažaisti!
18:00-21:00
21:00
Dungeos & Dragons One-shot
Netoli vietovės, kurioje šiuo metu apsistojo nuotykių ieškotojai, netikėtai pasirodė klajojantis karnavalas – ryškus, triukšmingas ir paslaptingai viliojantis. Spindintys žibintai, kvapnūs skanėstai ir keisti artistai traukia smalsuolių minias, tačiau greitai ima sklisti kalbos apie dingusius žmones ir keistas vizijas, lydimas nerimą keliančios tylos. Į jus kreipėsi išsigandusi motina, prašydama pagalbos – du jos sūnūs, dešimtmetis Teonas ir jo vyresnis brolis Liras, naktį išsmuko į karnavalą ir nebegrįžo. Miesto legendos byloja, kad tai gali būti Sielų Karnavalas – paslaptinga, magiška šventė, pasirodanti tik kartą per šimtmetį. Sakoma, kad tie, kurie jame užsibūna per ilgai, gali prarasti ne tik kelią atgal, bet ir save. Jūsų užduotis – įžengti į karnavalą, surasti dingusius berniukus ir atskleisti, kokia jėga slypi už šio švytinčio fasado, kol dar nevėlu.
N16
DM: Milda
Žaidimo trukmė: apie +/-3 val.
21:00
Call of Cthulhu
Abaširio kalėjimas, esantis šiaurinėje Hokaido pakrantėje, pavojingų nusikaltėlių ir politinių disidentų kalinimo vieta, kur mirtis ir šaltis yra kasdienybė. Tačiau kai vienas iš sargybinių miršta įtartinomis aplinkybėmis, o tuo pat metu smogia precedento neturinti šalčio banga, į kalėjimą išsiunčiama mišri profesionalų komanda, kad ištirtų tiek personalą, tiek kalinius. Taisho eros imperijos politinės sumaišties fone tyrėjai privalo laviruoti tarp įtarių sargybinių ir nepaklusnių kalinių, kad atskleistų sąmokslą, kuris kelia grėsmę ne tik Abashirio kalėjimui, bet ir visai besikeičiančiai Japonijai.
N-16
GM: Laura
Trukmė: +/-3 valandos
21:00
Dungeos & Dragons One-shot
Kozakura salos apipintos mitais ir legendomis. Keistos būtybės, enigmatiškos dvasios ir tūkstantmečius siekiančios paslaptys patraukia ne vieno nuotykių ieškotojo dėmesį. Nesvarbu, ar jūsų grupė yra viena iš daugelio tokių keliautojų, ar vietiniai salų gyventojai – jums patikėta svarbi misija. Tiesiai iš pačių Imperijos agentų atėjo įsakymas: išsiaiškinti, kodėl pagrindiniame kelyje į sostinę dingsta įvairūs keliautojai ir prekeiviai. Tiems, kurie sugebės sustabdyti šias negandas, atiteks pasakiški turtai. Todėl iki pat sutemų patruliuojate šiuo jau gandais apipintu keliu. Artėjant tamsiai nakčiai, pastebite šviečiančią šalikelės užeigą. Galbūt jau laikas pailsėti…
N16
DM: Astijus
Trukmė: +/-3 valandos
Paspaudus „Sutinku” jūs sutinkate, kad Jūsų įrenginyje būtų saugomi slapukai, kurie užtikrina sklandų puslapio veikimą, bei analizuoja jo veiklą.